Kellele ja milleks on vaja reklaamkingitusi?

Mis paneb inimesed sinu ettevõttest rääkima? Esiteks pead sa looma midagi sellist, millest inimesed tahaksid rääkida – mõni teenus, mõni tasuta tode vms. Lisaks sellele pead sa ka millegi eest hea seisma. Suurepärane reklaamkingitus suudab mõlemad need tingimused täita. Firma reklaamkingituse andmine uuele kliendile või olemasoleva kliendi lojaalsuse eest tänutäheks kinkimine või tootaja väärtustamine kingi abil loob automaatselt hea tahte märgi. Inimesed räägivad sellest kingitusest ning ka sellest, mis tunde see neile tekitas. See aga saadab teie kaubamärgi kohta väga olulise sõnumi.

Tõeline hitt nii tööandjate kui ka töötajate hulgas on reklaamkingitus, mis peegeldab saaja isiksust. Proovige välja otsida kingitused, mis seostuvad kingisaaja hobide või huvidega. Võite näiteks saata looduse- või spordiajakirja tellmuse inimesele, kellele meeldib palju välitingimustes liikuda või teatrietenduse piletid hetkel populaarsele muusikalile või hoopis kinkekorv, mis on täidetud maitsvate suupistete ning restoriani kinkekaardiga jne. Selliseid kinke saades, tunnevad teie töötajad või kliendid end tõeliselt väärtustatuna.

Firmadel on mitmeid erinevaid valikuvõimalusi, kui me räägime reklaamkingituste kinkimisest firma turundamiseks. Levinud on trükitud logodega T-särgid või võtmehoidjad, kohvitassid, mis on suurepärased kingiideed. Selliste sihtgruppide puhul nagu ärijuhid või klilendid, kes avavad konto teie pangas, on reklaampastakad aegade jooksul olnud lemmikute hulgas. Võite eeldeda, et reklaampastakaid kinkides ootab teid 100-protsendiline rahulolu saaja poolt.

Enamasti on reklaamkingitustel peale trükitud firma nimi ja logo ning need on kujundatud selliselt, et keskmine kasutaja sooviks need alles jätta ning talle meenuks antud firma, kui ta toodet kasutav. Isegi selliselt toimivad päris mitmed professionaalsed ärimehed selles suunas, et kasutada ära kaubamärgi nime toodetel, et lisaks kõigele muule aidata inimestel, kes antud reklaamtoote saavad, leida seost firmaga lihtsama vaevaga.

Oluline on ka otsustada, kui suures koguses te reklaamkingitusi tellite enda kaubamärgi reklaamimiseks. Kui soovite kingitusi soetada suurele hulgale inimestele, kuid seal juures jääda mõistlilke kulutuste piiridesse, siis on soovitatav valida odavad tootes nagu nokamütsid, pastakad, võtmehoidjad jne. Kui teie reklaamikampaania on aga suunatud kitsamale ringile inimestele või olulistele koostööpartneritele, iis on mõistlik panustada veidi rohkem aega ning ressurssi ning soetada veidi kallimad kingitused.

Oluline on ka otsustada, kui suures koguses te reklaamkingitusi tellite enda kaubamärgi reklaamimiseks. Kui soovite kingitusi soetada suurele hulgale inimestele, kuid seal juures jääda mõistlilke kulutuste piiridesse, siis on soovitatav valida odavad tootes nagu nokamütsid, pastakad, võtmehoidjad jne. Kui teie reklaamikampaania on aga suunatud kitsamale ringile inimestele või olulistele koostööpartneritele, iis on mõistlik panustada veidi rohkem aega ning ressurssi ning soetada veidi kallimad kingitused.